Week 19!

Imorgon välkomnar vi vecka 19, mår fortfaranade super förutom foglossningarna då.
Magen växer och jag känner redan nu att det räcker, bli inte större, mamma utbrast när hon var här nyligen ( herrejävlar vilka stora bröst du har fått ) jaa i know jag vill bli liten igen!

Många känner kanske sig vackra när de är gravida, jag har inte kommit dit än iallafall, jag känner mig ful och tjock och tankarna går hela tiden att jag längtar tills förlossningen så jag kan börja träna igen.
Jag gillar inte detta.
Igår kunde jag tex inte hänga med killarna ut för jag vet att jag skulle må så dåligt så fort vakten kollat på mitt leg och jag klivit in och tagit av mig jackan, alla skulle se en flodhäst och som sagt då är jag bara i vecka 19.

Älskar dig lilla skrutt i magen <3


Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Jennifer - en gravid tjej är vacker - oavsett vad du säger :-) Kram till dig och skrutten <3

2013-02-18 @ 13:17:29
Postat av: Jessica Rosengren

Åh jag minns med att man bara kände sig tjock och ful men sen när man fick den där stora magen så kändes det mkt bättre :) och nu efteråt så saknar man den.. IBLAND!!! :P KRAM

2013-02-19 @ 12:09:02
Postat av: älsklingen

Men fan älskiling du är ju hur vacker som hällst! Och nej du är verkligen inte tjock du är värdens sötaste

2013-02-25 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0