Dagarna går!

Okej, den här veckan kommer bara springa iväg då jag har fullt upp heeela veckan. ( Förutom idag )

Imorgon kommer mamma och hämtar mig då vi ska åka till Lager 157 för att shoppa och äta världens godaste sallad! ( Finns enbart på Lager 157 )
Efter det är det dags för mig att lägga håret i händerna på min frisör då hon ska slinga mig blond igen.

På onsdag är det dags för ultraljud igen tillsammans med mamma som får äran att hänga med, eftersom våran kille i magen tyckte det var kul att jävlas med barnmorskan på ultraljudet i torsdags så valde han att lägga sig med huvudet rakt ner så att det inte gick att mäta huvudet.
Och det måste ju kunna göras då jag behöver ha ett förlossningsdatum så vi provar med ett nytt försök på onsdag.

På torsdag kommer världens bästa mormor&morfar och hämtar mig då vi ska till stan och shoppa mamma jeans som jag har hittat men valt att inte köpa då jag är nöjd med "leggings och strumpebyxor" men rara mormor tror att mamma byxor är det bästa och hon envisas med att köpa det till mig så på torsdag är det jag och mormor som åker till stan.!
Efter det så ska dem ta med sig Missen hem till sig då hon får bo där i två veckor medans vi reser så då måste jag förbereda mig mentalt för det avskedet.

På fredag åker vi till Thailand, morfar hämtar oss klockan 11:00 och bilen rullar mot Landvetter flygplats!

Det här är min vecka, hej och hå!

Här är byxorna som ska inhandlas, har exakt likadana fast inte mama modellen då. Supersnygga!


Kommentarer
Postat av: älsklingen

Blir en vecka full med roligheyer ju :) det är du värd tycker jag :) tycker du är en jätte bra både blivande fru å kommer bli en super snygg å bra mamma :) hehe :)
Men om byxorna skulle vara ett problem är det väll bara att gå naken mer hemma? ;) inte mig emot :) hihi :)

2013-02-25 @ 13:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0