Så jävla bra!

Today överraskade Marcus mig med att ha tagit ut en pappaledig dag.
Han hade även planerat hela dagen inklusive barnpassning. How sweet?

Klockan 12:30 kommer svärmor hit för att passa Wilmer, hon kör oss för att släppa av oss på Ellagården där Marcus har bokat julbord.!!!
Jag åt tills jag sprack, sooom jag längtat efter julmat ( förra julen var jag gravid och äcklades av julmat ).
Det fanns ALLT man man önska sig på ett julbord och även lite till.
En och en halvtimma åt vi allt från skinka, sill till risalamalta.

Efter det så tajmades det turligt in att få sjuss ner till stan av svärfar för att gå på bio som Marcus även där bokat.
Det blev The Hobbit, också så jävla bra!

Jag har haft en super dag/kväll och jag älskar dig Marcus, tack för denna fina dag!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0