Kärlek ♥

Idag firar vi 1 år tillsammans.
Spelar ingen roll om jag skriver det här eller skriker ut det för det är ingen som kan förstå min lycka över att jag träffade dig Marcus.
Jag tror verkligen på ödet, speciellt när det gäller oss två, dagen jag började på Schenker så var det dig jag drogs till ( vänskap ) du och jag klickade direkt och det var verkligen som att vi inte träffats på tio år utan vi hade så mycket att prata om.
Att jag kände starkare för var dag för dig gick inte att hejda, och gången du försökte pussa mig på Grand fick mig att förstå att du nog ville detsamma.
Som du och jag brukar säga så är det ingen som har kunnat komma emellan oss sen dagen jag började på Schenker, det har verkligen vart du och jag.
Du är min bästa vän och känslan av att jag kan och vill göra saker varje dag med min pojkvän är underbar, att verkligen känna att jag trivs med dig att du gör mig lycklig.
Att efter 1 år fortfarande känna pirret i magen, när man tex överraskar dig med att möta dig efter jobbet, att längta att få komma hem för att man vet att du är där.
 
Året har gått fort, vi har hunnit sälja lägenhet, flytta ihop, rest till Thailand, fått världens finaste son Wilmer och en massa massa mer, jag älskar att dela mitt liv tillsammans med dig och jag hoppas få göra det livet ut.
 
Jag trodde jag stött på kärlek innan, men det här, det här är KÄRLEK inget slår våran kärlek.
Jag älskar dig Marcus, min pojkvän, bästa vän mitt allt.
 



 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Mmmm ytterligare ord är egentligen överflödiga <3

Men jag tycker också det är underbart att ha fått dig till svärdotter, och jag hoppas som du, att er kärlek varar för evigt <3

2013-08-20 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0