Hjärtljud

Idag var det dags att gå upp tidigt för att göra sig iordning för ett besök hos barnmorskan.
Jag kom dit med ett leende på läpparna, men det försvann fort då hon hänvisade och talade om att de skulle ta blodprov i armvecket på mig.
 
Nåja barnmorskan mätte magen och så lyssnade vi på hjärtljuden.
Det var också en upplevelse i sig att få höra sitt barns hjärtljud, helt underbart.
Hon sa att det slog alldeles perfekt och att jag hade fått en sådan fin mage att det var det första hon såg när hon ropade upp mig.
 
Så lille bebis där inne vi saknar dig och längtar tills du kommer till oss 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Mormor längtar oxå!

2013-04-04 @ 19:33:55
Postat av: Älsklingen

Pappa älskar dig! <3

2013-04-08 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0