Foglossning at hell!

Idag har vart en fruktansvärd natt för mig.
Har inte blivit mycket sömn inatt pga dem jädrans foglossningarna.
 
Inatt vid 00 tiden så var det upp och värma värme kudden, somnar om, men vaknar så fort man ska vända på sig.
Inte nog med att magen är ivägen utan det drar så in i helvetes i höfterna.
Sista gången var vid fyra imorses som det värkte så, men nu mår jag bra.
Men jag behöver min SÖMN!
 
Jag misstänker att det kommer från vår promenad vi tog från Sjöbo ner till arenan igår, men min BM säger ju att det är bra med motion, men jag börjar fundera på att ENDAST ligga på soffan tills den här ungen är utploppad!
Tillsamans med chokladet då såklart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0