Bola

Skrutt har ju kunnat höra ljud sen någon vecka tillbaka vilket jag tycker är riktigt häftigt så jag är på Marcus att han ska prata med bebisen vid magen.
I och för sig så har han faktiskt gjort det nästan varje dag sen vi fick reda på att vi väntar barn.
 
Jag vet inte om man är löjlig om jag ska göra som jag har tänkt med den lilla speldosan vi köpte som är tänkt att ha vid spjälsängen att när jag går och lägger mig på kvällarna att spela upp den melodin vid magen.
Då kanske bebisen förstår att när den spelas sen då vid spjälsängen så innebär det sova.
Eller är jag helt ute och cyklar?
 
En annan grejj som jag tänkt att jag ska köpa eller som jag snarare vill att Marcus ska överraska mig med haha är en "bola" ett gravidhalsband som vi tittade ut.
Kanske också löjligt men det tycker jag är gulligt samtidigt som bebisen kan ligga och lyssna på det.
 
Så den här från " silvermamma.se " önskar jag och skrutt oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0