Tankar

Sen jag fick reda på att jag var gravid så är det det ända som finns i mitt huvud ( och lite till såklart ), man vill ju att allt ska gå vägen och att vår bebis ska bli frisk.

Så när jag visade positivt stod jag nästa dag utanför min favoritaffär Apotoket för att köpa vitaminerna som heter "Gravid" vi har ändrat kosten här hemma och jag försöker få i mig så mycket fisk och kött som möjligt.
Egentligen ingenting mer jag kan göra, sen gör kroppen sitt och bestämmer.

Men jag mår så kasst i psyket när jag jobbar för där är stress och där är lyft så varenda gång jag tar i den där lådan kan jag se den lilla kärnan i magen skrika !
Antar att det inte ska vara någon fara då barnmorskan sa till mig att det inte är några problem.

Jag som tänkte att hon kunde skicka hem ett intyg så jag får gå hemma, men ikke!   ;)
Det är bara att dra dit sitt feta arsle och lyfta lådor.
Så jag hoppas bebis är stark där inne :)!



Kommentarer
Postat av: Lena

Oroa dig inte! Ha bara tillit att det är en stark liten kille eller tjej. Fokusera på hur stark och välmående bebisen är, så sköter det sig själv. Lita på barnmorskan... De har varit med förr :-) Kanske kan det bli så, att du inte får jobba med tunga lyft lite längre fram i graviditeten. Puss & kram

2012-11-15 @ 09:20:44
Postat av: Johannes

För önska dig all lycka med barnet och hoppas ni har det bra

2012-11-16 @ 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0