Mobilblogg: Rihanna!

Har lovat svärfar och skriva så mycket som möjligt !

Precis tryckt i mig en frukost buffe så nu står jag mig nog tills ikvälll!
Blev överlycklig när jag hörde att Rihanna ska spela i Stockholm nästa år så jag fort in och i princip skulle förbeställa biljetterna då jag insåg att datumet hon är på besök är jag höggravid om jag inte ligger och tar i för kung och fosterland!
Så ingen Rihanna konsert för mig nästa år väljer helt enkelt istället att sära på benen och skrika en melodi av hennes låt istället för sjuksyrran på förlossningsavdelningen! Kanske Rihanna kan höra mig ändå till Stockholm!


Kommentarer
Postat av: mamma

strunta o rihanna hon kommer säkert inte ändå bättre du krystar ut mitt första barnbarn!!!!!

2012-11-16 @ 21:02:55
Postat av: Svärmor Lena

Ha ha, helt rätt!

2012-11-17 @ 09:19:48
Postat av: Älsklingen

Aa fö fan skit i den skiten å ge mig mitt barn ;)

2012-11-17 @ 16:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0