Jul i vårt hus

Efter en lång och tuff arbetsdag bestämde jag mig i min ensamhet att plocka fram julbelysningen!
Efter många svordomar och slag i golvet så fick jag ihop den jädra julstjärnan, men lik förbannat är den sne! Det skiter jag i! Folk ska väl ha något att kolla på i jul
Jag tog fram nästa julstjärna och samma visa där tills jag insåg att vi inte har fler glödlampor!
Kände direkt hur mina gravidhormoner satte igång och jag bad den här julen flyga långt att f-n!
Om jag inte mins helt fel så var det säkert Marcus fel också att han inte hade köpt hem glödlampor till mig! För mig jag fick in en mening av det också ;)!



Kommentarer
Postat av: audy

Mysigt! :)you are worth a nice weekend and wonderful atmosphere at home after a tough week sweetie <3

2012-11-22 @ 18:56:39
Postat av: willy Linusson

Ser mysigt ut (med glödlampa) skicka ut Marcus att köpa fler

2012-11-22 @ 20:35:00
Postat av: willy Linusson

Ser mysigt ut (med glödlampa) skicka ut Marcus att köpa fler

2012-11-22 @ 20:37:13
Postat av: Lena

Jag tycker i alla fall att det blev tjusigt. Men du glömde väl inte att sätta in grejen av metall på lampan som håller stjärnan på plats... delvis för att det inte skall bli snett?

2012-11-22 @ 21:40:42
Postat av: Mamma

Mysit❤👍

2012-11-23 @ 16:17:00
Postat av: älsklingen

Men det är lungt nu! :) köpte lampor på gekås ;) mannen som fixar hoho :) så lungt pappa ;) fint du skrev fler gånger så jag inte missar ;) hehe har även hjälpt min ängel med att fixa mer jul stämning hemma nu. Hjälpt med julgardiner och andra fördelar att vara lång :) men den finaste jul utsmyckningen hemma är ju förstås älaklingen :D

2012-11-30 @ 16:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0