Jennifer

Det här med graviditet är ju hur brett som helst.
Har suttit hela kvällen med att läsa en massa information om vad för kost jag bör äta och inte äta.
Efter tre timmars kollande fram och tillbaka så är jag inte mycket klokare.
Det som jag mest reagerade på var att det stod att man bör minska intaget av sötsaker, hjärtat stannade ett tag och tanken slog mig att hur fan ska jag kunna sluta med choklad, vad vore livet utan choklad?

Sen funderar jag på att lägga ut mina ömma bröst på tradera för en billig peng !!

Godnatt!


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Jag är en villig köpare!! :D säg bara till när dom läggs ut ;)

förstår dig till å med jag prioriteras efter chokladen. ;)

2012-11-12 @ 21:42:47
Postat av: Anonym

gör de!!!

2012-11-12 @ 21:43:33
Postat av: Lena

Du får rådgöra med mamma och svärmor... vi har ju några barn var så förhoppningsvis har vi några råd att ge :-) Men som jag nämnt tidigare, en allsidig kost i lagom mängd är det bästa. Och en chokladbit då och då kan jag inte tänka mig skall vara några problem, Kram

2012-11-13 @ 08:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0