Fantastic 3

Ligger i soffan och vilar efter den årliga duschen då jag har fått in mitt arsle till att göra, väntar på att Marcus ska bli färdig därinne!
Kan ju erkänna för er som inte vet att jag HATAR att duscha , sker alltså så sällan som möjligt!
:)


Vi är hembjudna till Audy ikväll på lite middag & myskväll, smakade en gång på hennes thai rätt hon bjöd mig och Marcus på jobbet suuupergott!
Den här kvällen har hon lovat thai nudlar med!
Så på med jeansen där det finns dragkjedja så man kan knäppa upp! :)



Kommentarer
Postat av: älsklingen

Är det därför du luktar så ibland då? ;) hihi

2012-11-17 @ 17:03:43
Postat av: audy

nice pictures on your page also positive thought. got feeling of harmony. :) Fantastic 3 is a good combination <3 much love!!

2012-11-18 @ 02:07:13
Postat av: Mamma

Bara duscha, det är ju så skönt efteråt!

2012-11-18 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0