Pissdag!

Idag har inte varit en bra dag för mig, tänker inte gå in på vad utan det håller jag för mig själv!

Vill bara lyfta fram lite fakta

: Jag har god eller snarare mycket god koll på ekonomin, fult eller inte men jag är jävligt snål och mina pengar går inte till massa strunt, så snål att när jag är i affären mat/klädes affären så har jag OFTAST beslutsångest över att det går åt pengar. Vilket är jobbigt

: Varje månad skriver jag upp och räknar i ca en timma på fram och tillbaka hur mycket pengar som är kvar efter räkningarna och vad jag sen kan slösa på nöjen. Vilket också är jobbigt

: Julgranen var väl genomtänkt fram och tillbaka, absolut inget impuls köp

: Min blogg om ni inte har förstått så skriver jag med lite ironi för att inte få den torr enligt mig själv

: Marcus julstäda alltså inte själv, jag lyssnar själv på Carolas julstämma, jag är inte gift med Robbie Williams tex

Så nu har jag fått ur mig det,så nu ska jag slänga ner röven i soffan och tröst äta choklad!
Skriver igen när jag känner mig motiverad!


Du är mitt allt, älskar dig Marcus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0