Love, H&M

Okej, mitt fel att jag skrev så fort om Thailand, det blir ingen resa till Thailand för oss.
Vi bokade resan i hopp om att Marcus skulle få ta ut tre ynkliga extra dagar för att kunna åka dit, men det ville dem ej bevilja så det var bara till att strunta i att skicka in de där tusenlapparna till Apollo.
Men vi ser det så att vi sparar pengar till att åka alla tre nästa vinter och då kan vi kanske lyxa till det med, vi får se.
Istället shoppar jag kläder på hm.com som tröst !
Både till mig och Marcus såklart här är lite sen beställde jag med vanliga tshirtar osv.
Marcus har faktiskt gått med på att prova ett par beiga chinos, jag tycker det är skitsnyggt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0