Fredag i'm in love!

Den här dagen har inte heller varit så bra!
Hela förmiddagen fram till lunch så har jag pratat i telefon dels med sjukvårdsrådgivningen,vårdcentralen och barnmorskan.
Anledningen är att efter frukost så trodde jag att skrutten inte orkade med mer för jag fick sådana fruktansvärda smärtor i nedre delen av magen "mens smärtor" fast hundra gånger värre.
Så jag ringde direkt såklart.

sjukvårdsrådgivningen tyckte jag skulle ringa till vårdcentralen och kräva en akut tid så jag ringde dit och fick prata med Mohammed då han spydigt säger att det inte finns tid för mig och i princip var på väg att slänga på i örat då jag frågar vart jag ska ta vägen, så hans svar då var ju såklart akuten.
Ringer min barnmorska och hon förklarar snällt att detta är fullt normalt då livmodern växer och kan precis kännas som mensvärkar.

Helt ärligt så gjorde detta fruktansvärt ont och jag undrar hur fasen jag ska klara av att föda om jag lipar över att livmodern växer?! Hjälp mig någon!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är också gravid igen våra ungar kommer nästan samtidigt:)

2012-12-08 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0